19 Temmuz 2012 Perşembe

şarkının da dediği gibi: ''eğer bir yanlış yapacaksan bari onu doğru yap.''

herkesin sorunları vardır değil mi?
benim aşamadığım, üstesinden gelemeyecek kadar güçsüz kaldığım sorunlarım var
ya da üstesinden gelmek istemeyecek kadar yorulduğum, korktuğum
sorunumun ismini ''o'' koydum.
bedenimi ele geçiren
beni yok eden
ben yıpratan
beni harcayan
beni benden alan
adeta bunca yıldır ben seni dinledim, artık benim sıram diyen O

O yu anlatayım size
o, mutlu olmaz.
o, yemez
o, içmez
o, sadece kızar
o, sadece harcar
o, tanımaz
size özgü değil, beni de tanımıyor
ezip geçiyor.
hani aşık olmuş gibi hissedersiniz ya karnınızda kelebekler uçuşur, nabzınız hızlanır, dünyanın en mutlu insanı gibi hissedersin vs vs ama bunların hepsi hormonların seninle oynadığı bir oyundur.
o, geleceği zaman sadece dünyanın en mutlu insanıymış gibi hissettirmiyor, geri kalanı aynı.
ha bir de geldiği zaman seni ele geçiriyor hatırlamıyorum.
yani HULK oluyorum. sonra pişman oluyorum

anlatıyorum işte:
nabzım hızlanıyor(o mu? - evet, O)
düşünceler bulanıklaşıyor.
yavaş yavaş ele geçirmeye başlıyor.
diyorum ki yapma, dur artık. bak yine oluyor.
sonra O:
dur gitme, birazdan görüşücez seninle.
diyorum dur yapma, ama O ellerimi ele geçirmiş. ellerini tutuyorum, kızdırıyor, kızıştırıyor, kışkırtıyor.
ve artık ben yokum O var. karanlık arada flash back ler
sadece aşağılık, pislik ve iğrenç bir O.
içimde ki ufak ben durdurmaya çalışıyor,22
''neden bana bunu yapıyorsun?! neden bana bunu yaptırıyorsun?!''
cevap mı?
hah!! ben bir şey yapmıyorum, sen yapıyorsun, sadece sen, hep sen yaptın, sana kimse inanmaz...
ve öyle inan bana ben değildim o
sen değilsen kimdi peki?
O

yanlış yaparken bile yanlış yapmamı sağlayan O
orospu çocuğu O
beni bitiren O
güzel şeyleri bitiren O
her şeyimi elimden almaya çalışan O
OROSPU ÇOCUĞU O!!!

sevdiğin insana kaç kurtar kendini nasıl der ki insan?!
 teşekkür ederim O elimden aldın ve almaya devam edeceksin
ama bu beden, bu beyin ve derinlerdeki kalp denilen aptal organ artık seni istemiyor
İSTEMİYOR!!!
acı içinde ölmeni istiyor

içimdeki en kibar insanlık kırıntısı ile söylüyorum
SİKTİR GİT! beni ve hayatımdakileri bırak, BIRAK!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder