23 Temmuz 2012 Pazartesi

enough is enough- love is love

süresi dolmuş
süremiz dolmuş
iğrenç ve berbat bir hal almış
gelişler gidişler
seks
ihtiras
hırs
şefkat yok
sevgi şüpheli
aşk var
ya da yok
bilinmez
akabinde acı fazlasıyla
hatalar çok daha fazla
amaç
o da ne yenilen bir şey mi?

yine bir kaçış
yine bir sürüklenme
yeni dokunulacak ten arama
yeniden başka birini istemeye çalışma
bu kadar acıya rağmen neden?
neden hala düşünüyorum
bakıyorum
arıyorum
istiyorum
anlamlı ya da anlamsız
İNTİKAM duygusu
belkide
daha önce birinin bana dediği gibi
BİLMEMEK
DUYMAMAK
GÖRMEMEK
EN İYİSİ

gitme zamanı artık bilmemek görmemek duymamak için
işleri bahane edip gitmek
bir o kadar da istememek
unutmaya çalışmak için gitmek
unutmak için başkalarının bacaklarının arasına girmek
o anlamsız intikam duygusunuı dizginlemek için
rebound love arayışları



ne yani sert müzikler dinleyip anlamsız öfkemimi dindireyim
yoksa pink floyd dinleyip
akmayan göz yaşlarını mı akıtmaya çalışayım
aktığında değişen bir şey yok
akmadığında da
güçlü olucam eskisinden de güçlü dedim
ama bundan bahsetmedim
yapay bir insandan değil
ilgili mercilerden daha güzel bir hayat mı istemeliyim
elimde olanla mı yetinmeliyim
kendimi daha iyi ifade etmenin yollarını mı denemeliyim?!!!!
ya da yine kaçıp gitmeli miyim birazdan yapacağım gibi
bir cevap ver bir yol göster bana
doğruyu öğrenmenin en iyi yolunun acı olmadığı bir yol göster

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder