27 Temmuz 2012 Cuma

acı

sevgilim
canım çok acıyor
yolumu kaybetmiş gibi bile değilim
yolumu kaybettim
sadece bana söylenenleri yapıyorum
sadece yaşamış olmak için yaşıyor gibi hissediyorum
uyuyabildiğim zamanlar sadece bana acı çektirenleri
sadece beni üzenleri
sadece beni düşündüren şeyleri
görür oldum
beni suçluyorsun
biliyorum
hatalarım var kabul ediyorum
dönüşü olmayan hatalar
affedilemeyecek hatalar
beni
bizi
silip attıracak hatalar
hep yanlış tepkilerimin sonuçları
bastırılamamış egomun
aptal dışa vurumlarımın hataları
keşke demenin çok saçma olduğunu söyleyen bir insandım hep
ama KEŞKE
sana o mesajı hiç atmasaydım
keşke seni hiç hayatımda istemeseydim
keşke her şeyi olduğu yerde bıraksaydım
bunları yapmaktan kendimi alamadım
ama keşke sana öyle davranmasaydım
keşke seni hırpalamasaydım
keşke daha sakin olabilseydim
keşke çok zor dediğin şeyler senin için o kadar zor olmasaydı
keşke sadece benim yanımda olmanın
sadece benim elimi tutuyor olmanın
duygularımı dindiremediğini anlasaydın
keşke senden bu kadar korkmasaydım
seni kaybetmekten bu kadar korkmasaydım
keşke düşündüğün gibi bir adam olmasaydım
ya da keşke düşündüğün gibi bir adam olsaydım
keşke öyle bir adam olmadığımı sana gösterebilseydim
keşke kendimi daha iyi, daha doğru ifade edebilseydim
keşke beni doğru anlayabilseydin
keşke bütün bu olanların tek sorumlusunun ben olmadığımı farkedebilseydin
fark ettiysen bana bunu gösterebilseydin
keşke birbirimize bunları hiç yaşatmamış olsaydık

keşke gözlerinin içine bakıp tekrar
seni seviyorum
aşkımm! diyebilsem
keşke bunların doğru olduğuna inandırabilsem
keşke sana sadece sarılabilsem
sıkıca, hiç bırakmamak için sarılabilsem
sen de bana öyle sarılsan ve bırakmasak biribirimizi
keşke hep mutlu olsak
unutsak yaptığımız saçmalıkları

varlığım sana acı veriyor
yokluğun bana acı veriyor
hoşçakal ve mutlu ol güzel insan
hoşçakal
sana tek bir şey yollayacağım
o da ''4'' rakamı olacak
ya da yollamayacağım
ama hoşçakal sevgilim
hep mutlu ol
mutlu olmanın yolu beni unutmansa
unut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder