3 Nisan 2012 Salı

samuraylar

bir atm önü
kırmızı yüksek topuklu
sitreç pantolonlu
biraz göğüs dekoltesi...
yanında bir adam
düzgün saç-sakal kesimi
güzel bir gömlek
bedeni için uygun bir pantolon
kendi tarzına hoş bir ayakkabı
gayet hoş bir çift
cilveler
öpüşmeler
koklaşmalar ve
samimi dokunmalar
ironi:
bayanın başındaki türban ve
er kişinin elindeki besmeleye uygun
33lük tesbih...
ben marjinalmişim diye
polis çeviriyor günde 3 kere
halbuki
ben daha beyaz slip donumun içine
beyaz fanilamın sokulduğu
terlediğim zaman sırtıma havlu konulan
saat 7 oldumu hadi yemeğe diye balkondan seslenilen
saat kollarını açtığı zaman yatağa giren
sabi sübyanın tekiyim, bu olayın yanında.
bunları diyorum diye faşist sayacak bazıları
ama ben bunu yaptığım zaman ise toplumun huzurunu bozan,
bayanlara yan gözle bakan,
annelerin kötü arkadaş diye tabir ettiği çocuk oluyorum..!
tepkisiz kaldım mı ezik.!
tepki verdim mi anarşik.!
ben anarşik bir eziğim evet!!!
sorunsal:
toplumun bir kısmı beni
bir kısmı da onları
istemiyor
yani kimse kimseyi istemiyor o zaman..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder