6 Nisan 2012 Cuma

62'den tavşan

beyin çalışmaz oldu
sanki kan gitmiyor..
15 yaşında bir ergen gibi sanki bütün enerji aşağıya
hayır
orası da beynimin içi gibi kayıtsız.
bedenim?
demir gibi, çok güçlü
öyle de hissediyorum
peki onun istediği
hunharca alkolle kendini boğmak
yine hayır diyemiyorum. 
boğuyorum
boğuyorum
boğuyorum
sonucu o mutlu, çünkü artık o da jöle gibi yumuşadı
beynim kendini yormak için çalışıyor;
arada bir kaç ışık belirtisi
hepsi yorucu
hepsi sıkıcı
çok saçma
canlılar doğar, büyür ve ölür mü?
saçma...
canlılar bunların arasında kocaman harflerle DÜŞÜNÜR!
ben pek düşünmem diyen ise sadece kendini kandırır
aynı ben yalan söylemiyorum dediği gibi
peki beyin
düşünüyorsun, düşünmeden sadece istediğim için yaptığım şeyleri düşünüyorsun
yoruyor ve yoruluyorsun
çalıştığında zamanı durduruyorsun
kalemi elime alıp obsesif gibi amaçsızca karalıyorum
62den tavşan yapıyorum
eskide bıraktığım karakalem yeteneğimi çıkartmaya çalışıyorum
bulmaca çözüyorum
müzik açık deliler gibi tepiniyorum
bir fıkrada olduğu gibi unutmak için içiyorum ama garsonun soracağı neyi? sorusuna hala cevabım var.
elimde kalan
beden yorgun, jöle gibi, hızlı çalışan beyin
bırak beni
bırak
bırak ki düşünmeden yapılanlar yormasın
öptüm by...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder