24 Nisan 2012 Salı

SADECE YAZI

Kafamın içindeki tilkiler çok hızlı,
Sanki Big Bang deneyi için kullanılıyorlar,
Bilmiyorum.
Saçlarım bu kadar kısa olduğu için de olabilir.

Sigarayı bırakmanın tam da zamanı,
O zehir aslında düşünmemi de engelliyormuş
Veya sadece durmamı sağlıyormuş.
Komik.
Herkes kendince haklı bile değil çünkü herkes gerçekten haklı..!
Herkes bir şey söylüyor haklılar,
Gerçekten haklılar,
Seçim mi yapmalıyım?
Yine mi?!
Ya da sadece gitmeli miyim?!
Bu sefer gitmek istemiyorum!
Ama ne kalmak ne de beklemek de istiyorum
Acaba bir sigara mı yaksam?
Derin bir nefes çekip, kafamı arkaya bırakıp, nefesimi vermeden, dumanın kendinden çıkışını mı izlesem?.

Hayatım çok umumi oldu.
X ile Y konuşmuyor,
X ile Z konuşmuyor,
Z T yi sevmedi
T bunu bana söylerken ağzından ''ben sevmedim ama sen yine de istediğini yapacaksın tabi ki.'' diyor.
Anlamı: Bir seçim yapmalısın!
Herkese göre SAF, İYİ NİYETLİ ve SALAKım!
Rolu de kabul ettim, evet.
Çok güzel salak rolü yapabiliyorum.
Aferin, çok büyük başarı.

Ya kişisel kararlarım ve isteklerim.
Hani saygı,
Hani huzur,
Evet öfke kontrolü problemim var.
Kendimi kaybediyorum, hatırlamıyorum, kendime gelince pişman olmuyorum ama üzülüyorum.
Bunu da belirtiyorum.
Kimse neden bu kadar sinirlendin diye sormaz,
Çünkü o canavarı hiç bir şey haklı çıkarmaz
Baştan A, B, C beni kızdırır diyorum,
Rica ediyorum,
Belirtiyorum.
Çok zor değil 3 ya da 5 çok epik şeyler de değil.

Kısaca sıkıldım, yoruldum. (nokta)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder