9 Haziran 2012 Cumartesi

we r the summer rain!

neden-sonuç ilişkisi
etki-tepki prensibi
her yapılanın bir sebebi var
her etkinin de bir tepkisi var
eylemsizlik gibi
duranlar hareket etmek istiyor
hareket edenler de durmak
ben ise hareket ederken durmak
yapılanlara tepki veriyorum
YANLIŞ oluyor
ayar yok
tepki vermediğimde de
kabullenmiş oluyorum
SALAK oluyorum
öyle hissediyorum
fizik gibi aslında
formuller
işlemler
teoremler
hipotezler
anlamsız harfler


anlasam, anladığımı gösteremez
anlatmaya çalışsam
kafamdakini dillendirmekten çok
saçmalıkları söylüyorum
hissettiklerimden çok
o kötü çocuğun söylediklerini dile getiriyorum
yardım et, yardım edin
çekin
kurtarın
durdurun

tam uçuyorum artık dediğim anda
biri durdurdu..!
çok güzel
naif
güzel gözler
dudaklar
ten
ve beyin
çok farklı olduğumuzu düşünüyor
ben de
ama aynı anda aynı şeyleri söyleyebilecek kadar benzeriz
belki de bu yüzden
 kafamın içini yaz yağmuru gibi görüyordum
bir anda kapanan
gürleyen
şimşekler çakan
şiddetle yağan ve bir anda kesilip güneş açan
arkasından da gök kuşağı
aslında evet düşündüm de öyle
ama benim getirdiğim bereket değil
çamur, pislik, kargaşa, kaçan insanlar
güvensiz insanlar
haklılar
ben de aynısını yapardım
düzel düzel diye bağırdım
bağırıyorum
istiyorum
çabalıyorum
ama gösteremiyorum
anlatamıyorum
somut şeyler bekleyen insanlara cevabım
uğraşıyorum
özür dilerim,
özellikle de senden GÜZEL İNSAN
çok özür dilerim
gitmem lazım, seni kurtarmam lazım bu bataklıktan
ama hissiyatlar hissiyatlar hissiyatlar
bir şey için bin kere özür dileyecek kadar güçsüzüm artık
daha fazlasını bu kadar itina ile kaybedemem çünkü!



hoşçakal..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder