1 Haziran 2012 Cuma

geçmişini s.kim


daldan dala seyahatin y.rak kürek yolcuları
inişe geçiyoruz!!! kemerlerinizi
s.ktir edin takmayın adrenalini tadın biraz.
bir b.k söyleceğimden değil
renklensin bu boş iç dünyamı anlatan saçma yazı

geçmişini s.keyim..!
girdiğim yolu s.keyim!
düşüncelerimi s.keyim!

geçmiş, kişisel algılama
seninle bir derdim yok
derdim,
senin sürekli yanımda oturuyor olman
derdim benim bile olmaman
sadece onun olman...
ben kendiminkinden kurtuldum
ama senden kurtulamıyorum
bu yüzden seni s.keyim!!!

azotu özledim
hem de çok özledim
sonsuzluğun içinde hissetmeyi özledim
ait olmadığım yerde olmayı özledim
orada olarak sizden kaçmayı özledim
KAÇMAYI ÖZLEDİM!
gerçekten yalnız hissetmeyi özledim
sadece ben
ben
ve o büyük mavi boşluk...
üzerim mavi
altım
sağım
solum
yön kavramı yok
ve geçmiş lafım yine sana
tek giremediğin yer de orası
ve murphy seni de unutmadım
klostrofobin var sanırım
daha oraya da uğramadın
korkuyorsun değil mi?!
kork, çünkü bu sefer ben korkmuyorum
bir film de söylüyordu
''deniz benim annemdir; ve beni o çamurlu rahmine geri almaz''
ben de böyle düşünüyorum...
bunun için çok iyi bir yüzücü olmak gerekmiyor, gel ve gör.
boğulmayı tat
boğulayazmayı...!

GEÇMİŞİNİZİ S.KİM
30 metre aşağıda 4atm basınçta görüşelim
herkesin kendi çöplüğü var, benim ki aşağısı..!
 CONSIDER IT DONE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder