16 Haziran 2012 Cumartesi

kafanızı s.kim

bencilce düşünen kafanızı s.kim
''evime gelmeden'' anlamayan kafanızı s.kim
misafir geldiğin evi, ahırından pis kullanan kafanızı s.kim
1tl nin hesabını yapan kafanızı s.kim
o düşüncesiz kafanızı s.kim
bir hayvana bile nasıl davranılmasını bilmeyen kafanızı s.kim
beni bu hale sokan kafanızı s.kim
beni bu olmaya zorlayan kafanızı s.kim
aşkın ne olduğunu bilmeden bana aşkı anlatan kafanızı s.kim
yalanlar içinde gerçeklikle alakası olmayan ve bu yalan  gerçeklere inanan kafanızı s.kim
her şeyin çok güzel olacağını düşünen kafanızı s.kim
sırtınızı sizi sevdiğini düşündüğünüz insanlara dayayan kafanızı s.kim
her zaman yanımda olacağınızı söyleyen kafanızı s.kim
bir boku beceremeyen kafanızı s.kim
hayatın zor ya da kolay olduğunu söyleyen kafanızı s.kim
sudan nem kapan kafanızı s.kim
her söylediğimi götünüzden anlayan kafanızı s.kim
iyi düşünemediğimi söyleyen kafanızı s.kim
beni sevdiğinizi söyleyen kafanızı s.kim
yalnızlıktan kastınızın sekssizlik olduğunu düşünen kafanızı s.kim
seni çok iyi anlıyorum diyen kafanızı s.kim
boş boş bakan gözlerin bulunduğu kafanızı s.kim
beni hala salak ve bir boktan anlamayan bir insan olarak gören kafanızı s.kim
sizden bıktığımı anlamayan kafanızı s.kim
içi boş kafanızı s.kim
sizi doğuran ve sperm israfı olduğunuzu görmeyen ailenizin kafasını s.kim
hayat sadece sana zor değil mi diyen kafanızı s.kim
beni bu kadar yoran kafanızı s.kim

ve bütün bunları buraya yazmamı sağladınız kafanızı s.kim


BUNLARI DÜŞÜNEN KAFAMI S.KİM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder